[INFO] Tribune libre des créateurs d'Hyperspin

Les annonces de la TEAM HFS

Modérateur : Modérateurs

djeeman
Amateur
Amateur

Re: [INFO] Tribune libre des créateurs d'Hyperspin

Message par djeeman » 04 avr. 2014 - 22:11

Merci pour le déterrage la lecture fut instructive

Virgile
Passionné
Passionné
A été remercié : 1 fois

Message par Virgile » 07 avr. 2014 - 20:47

Voilà ce que cette lecture de la page 1 m'a inspiré après coup... x)
Image

DarkEagle37
Maître
Maître
A remercié : 78 fois
A été remercié : 113 fois

Message par DarkEagle37 » 07 avr. 2014 - 21:18

:D
Magnifique allégorie ;)

NutsreturN2
Modérateur
Modérateur
A remercié : 105 fois
A été remercié : 80 fois

Message par NutsreturN2 » 08 avr. 2014 - 00:03

Excellent ^^

wildwisestudio
Virtuose
Virtuose
A remercié : 12 fois
A été remercié : 13 fois

Message par wildwisestudio » 08 avr. 2014 - 16:50

Thank you for fucking up the HyperSpin project.  This site goes against everything that HyperSpin is about.  You can expect a letter from our lawyers in the next couple days.  
Ma réponse dans retour vers le futur eut été :

Do you give access to a FTP address where you provide themes, videos and other medias, in exchange for money? If I'm true here, you must know that what you give access to, has been created by you and your members with media you don't have rights to use and distribute without courtesy of their authors and owners. I'm soooooooooo in a hurry to see what your "lawyers" will advise you when it comes to go to a court to defend your rights to distribute pirated contents without being pirated by other pirates for free. I'm quite surprised your "lawyers" didn't warned you about this tiny detail: "you don't have permission to use/distribute/sell contents if their owners didn't allow you to". And putting the fault on your members with a checkbox like "you certify that you have permission to use everything you provide to us, it's all your fault" wouldn't even help... We live in a sad sad world here mate, I agree about that...
Dazz, the only thing bothering you is that you get less money because of HFS, be honest and admit it. You raped copyrights' law like a little girl already, just by using consoles images in HLHQ without a permission of companies that produced them. Don't make me laugh too much, my belly hurts.

Excluding all those considerations, HS is a great project and I thank you for all that. Know something mate, my first contact with HS was a torrent download of 90Gb, which also offered a link to 900Gb roms files into it (that I didn't DL, since I was just interested in getting some medias for my already owned games). Good luck in order to stop P2P transfers mate, formerly ultra-powerful music industry tried that, they came back from it with empty pockets.
Sending "lawyers" to close this virtual place won't help you getting richer. As something similar would pop up in the next few days, created by another member. Your "lawyers" would ruin you before you can stop those websites popping up. Don't fight against us Dazz, work with us (as we also try to help people using HS, but FOR FREE).

I love you Dazz, you're my man, gimme a hug (no homo).
BREF. On est bien ici, et on laisse pas entrer les avocats, parce que c'est tee-shirt/baskets, pas cravatte/chaussures ici ^^
Et les gens qui veulent pirater le forum, je leur dis "crotte", parce que je suis un vrai dur quoi.

Heavyarms
Modérateur
Modérateur
A remercié : 7 fois
A été remercié : 168 fois

Message par Heavyarms » 11 mai 2014 - 00:07

J'étais pas venu ici depuis longtemps, et je vous remercie tous pour le soutien dont vous faites preuve envers nous. Changez rien !^^

lololol
Connaisseur
Connaisseur

Message par lololol » 28 juil. 2014 - 00:59

j'ai tout lu !!!  merci hyperFREEspin

Répondre

Revenir à « Annonces »